تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ببینید| رئیس جبهه اصلاحات از مردم می‌خواهد که با صندوق رای آشتی کنند

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران از قشر خاکستری دعوت کرد بخاطر نجات ایران در انتخابات شرکت کنند و از قهر با صندوق خودداری کنند.

ببینید| رئیس جبهه اصلاحات از مردم می‌خواهد که با صندوق رای آشتی کنند

رویداد ۲۴ | آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران از قشر خاکستری دعوت کرد بخاطر نجات ایران در انتخابات شرکت کنند و از قهر با صندوق خودداری کنند.

وی گفت: مرددها بارها به امید تغییر در انتخابات مشارکت کرده‌اند؛ مقصود طیفی از جامعه است که با پیام اصلاح‌طلبان امید به صندوق رای پیدا کرده‌اند و امروز احساس می‌کنند آن امید کاذب بوده زیرا به حداقل‌های مورد نظر خود دست نیافتند. 

آذر منصوری ادامه داد: پس از دولت خاتمی که یکی از موفق‌ترین دولت‌ها بود، دولت آقای روحانی نتوانست به شعارهای انتخاباتی عمل کند و این اصلی‌ترین دلیل نا امیدی بود. 

وی با تاکید بر اینکه برخی در خارج از کشور سعی دارند القا کنند که از دست اصلاح‌طلبان کاری برنمی‌آید و در این ساختار نمی‌توان به جایی رسید، گفت: باید از دستاوردهایی گفت که در این ساختار و با توجه به همه محدودیت‌های دولت ایجاد شده است. نباید دروغ بگوییم و وعده‌های بزرگ ندهیم. 

او با اشاره به شکاف بین جامعه و حاکمیت و دو قطبی‌های موجود در جامعه به جامعه حق داد که احساس بی‌اعتمادی به انتخابات داشته باشند. 

آذر منصوری در ادامه گفت: عملکرد دولت رئیسی نشان داد که ما با چه بحران حکمرانی در کشور مواجه هستیم. در واقع عملکرد حاکمیت یکدست حتی حامیان این دولت را هم با خود همراه نکرد. ما نیاز به رئیس جمهوری داریم که دروغ نگوید، امید کاذب به مردم ندهد، به دنبال دعوا با جناح‌های موجود نباشد. این همان آشتی ملی است که سالهاست آقای خاتمی از آن صحبت می‌کند. باید پاکدست و فسادزیست و حامی گفت‌وگو باشد.

وی با اشاره به تفاوت‌های پزشکیان با دیگر نامزدها در انتخابات پیش رو گفت: او به دنبال فریب مردم برای رای بیشتر نیست . اما در این فرصت کوتاه باید از این تفاوت‌ها با جامعه حرف زد. 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
1
2
مردم گول این فیلم ها رو نخورید رای بی رای
نظرات شما